Eshop
Anketa

    Celkem hlasů: 0
    Nejnovější produkty

    Podkafíčko zelené

    Naše cena: 45.00 Kč

    Podkafíčko červené

    Naše cena: 45.00 Kč

    Vánoční prostírání s domečky

    Naše cena: 120.00 Kč

    Podzim je tu...souprava 4 kusů

    Naše cena: 320.00 Kč

    čertovský pytlík

    Naše cena: 50.00 Kč

    pytlík s andělíčkem

    Naše cena: 50.00 Kč

    pytlík s andělíčkem

    Naše cena: 50.00 Kč

    Medvídek

    Naše cena: 160.00 Kč

    Slepička s kuřátkem

    Naše cena: 200.00 Kč

    Zástěrka s princeznami

    Naše cena: 140.00 Kč

    Obchodní podmínky

    1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

    Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.

    2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB

    Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí e-shopu, či e-mailu.
    Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce.
    Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky.
    Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím.

    3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY

    Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení objednávky vám zašleme e-mailem, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

    4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY

    Každou objednávku můžete zrušit nejdéle následující den po jejím odeslání a to telefonicky, či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží či služby.

    5) NEPŘEVZETÍ ZBOŽÍ

    Zákazník je povinný si objednané zboží převzít od doručovatele, případně do 14 dnů na poště, pokud ho pošta nezastihne na jeho adrese.


    V případě, že se zboží vrátí zpět dodavateli, bude dodavatel o této skutečnosti informovat zákazníka. Ten je povinen uhradit nové náklady na opětovné doručení . Pokud tak neučiní, bude na jeho adresu zaslána faktura na uhrazení nákladů s dopravou a objednávka bude stornována.

    V případě, že zákazník neuhradí fakturu spojenou s náklady na dopravu, bude celá záležitost předána našemu právnímu zástupci.

    6) BALNÉ A POŠTOVNÉ

    Objednané zboží vám zašleme Českou poštou:

    dobírkou – 95-130 Kč (hotovostní platba při převzetí zboží)

    platbou bezhotovostní – 45-85 Kč (převodem na účet), číso účtu bude zasláno spolu s potvrzením objednávky

    nebo je po možné využít osobní odběr (po domluvě termínu)

    7) DODACÍ LHŮTA

    1.Dodací lhůta do 7 pracovní dnů balíkem České pošty. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.

    8) VÝMĚNA ZBOŽÍ

    V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží vyměníme za jiný druh. Zboží stačí zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Náklady spojené s vyměňováním nese v plné výši kupující.

    9) REKLAMACE A ZÁRUKA

    Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Kupující má ze zákona právo odstoupit do 14 dnů od kupní smlouvy.

    Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

    Záruka se nevztahuje na:

    a) vady vzniklé běžným používáním
    b) nesprávným použitím výrobku
    c) nesprávným skladováním

    Postup při reklamaci:

    1) informujte nás o reklamaci e-mailem, či písemně
    2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
    3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
    4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě

    Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou.

    Zákony a předpisy:

    - zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
    - zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů